Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Студенти-біотехнологи рекомендують

Робимо світ добрішим

Пташки летять до годівнички:

Уже і горобці, й синички

Танцюють у зимовій тиші,

І вітер пір’я їм колише.

Ніч у зимових білих шатах…

Хотіли голод втамувати,

Уже немає де їм сісти!

Йой, не лишилося що їсти!

Спадковість поколінь здобувачів: крок за кроком до мети

Всього лише рік минув з того часу, як, тоді ще першокурсниця Зоя Заярнюк розповіла нам про те як з легкої руки сестрички намріяла стати студентом НУХТ і поділилась першими враженнями від навчання та захватом від втілення мрії! Тепер нам випала нагода поспілкуватись із Зоєю у статусі повноцінного студента:

«Я вважаю, що перші враження про університет та факультет є основними, які формують репутацію того чи іншого ЗВО, але не вирішальними. Ще з школи я розуміла, що біотехнологія – це мультигранна спеціальність, особливо, коли кожного разу моя сестричка Моцар Анна розказувала із захватом про її спеціальність та предмети, які вона вивчає в університеті.

Мій вибір біотехнологія у НУХТ: мрії мають втілитись у життя!

Нещодавно ми розпочали цикл публікацій, що покликані висвітлити відгуки здобувачів-біотехнологів щодо їх шляху до біотетехнолога у НУХТ та вражень від першого семестру навчання. Отже, продовжуємо! До вашої уваги відгуки студентів групи БТ 1-4:

Москаленко Руслана: «Як тільки я прийшла подавати документи, то люди, що знаходились в аудиторії, були дуже хороші та привітні. І це дуже тішило, адже ми, вступники, робили перший крок у доросле життя і були в невідомості перед майбутнім. І от уже минуло півтора місяці навчання в НУХТі на факультеті біотехнологій... Час летить дуже швидко – наче вчора ми знаходились в актовій залі на посвяті і дивились на захоплююче свято для нас!

Питання біоенергетики та охорони довкілля обговорюємо за круглим столом

Сьогодні, здається, усі розуміють важливість збереження довкілля, проте взаємини людини з природою і на початку третього тисячоліття почасти розглядаються як протистояння двох багато в чому ворожих світів – «світу природи» і «світу людини». Люди завдають дедалі більше шкоди навколишньому середовищу і біоенергетика є одним з способів вирішення цієї проблеми. На сьогодні біоенергетика впевнено займає місце лідера світової відновлюваної енергетики, відіграючи значну роль у заміщенні викопних палив та скороченні викидів парникових газів.

Сьогодні пізнаємо у діловій грі, завтра – реалізуємо на практиці

Ділові ігри, як особлива сучасна форма навчального процесу, дають можливість використати всі рівні засвоєння знань, тому перед здобувачами 4 курсу у рамках вивчення дисципліни «Природоохоронні біотехнології» було поставлено завдання підготувати, згідно запропонованого сценарію, практичне завдання у вигляді ділової гри «Екологічна інспекція біотехнологічного виробництва».

Позитивні емоції - запорука успішного навчання

Враження – це те, що залишається у свідомості людини від побаченого чи пережитого. Я ще не пережила багато чого, все ще попереду, адже моє студентське життя тільки розпочалося, проте побачити та відчути все те вперше вже встигла і залюбки про це розповім.

Будучи абітурієнтом, ретельно та з розумом обираючи майбутній вищий заклад для навчання, я хвилювалася, як і будь-хто. Та час летить швидко. Мій вибір зупинився на Національному Університеті Харчових Технологій, в який і вступила, далі залишається пізнати його та поринути в цікаве і корисне навчання.

Невидиме навколо: лабораторні роботи з дисципліни «Мікроорганізми як біологічні об'єкти»

Осінній семестр розпочався досить оптимістично. Здобувачі розпочали вивчення дисциплін в очному форматі. Проте життя вносить свої корективи і після короткого періоду проведення занять в стінах рідного університету знову розпочалось дистанційне навчання. І, якщо з лекціями все більш-менш зрозуміло, адже їх досить легко проводити з використанням Zoom-конференції, то з проведенням лабораторних робіт не все так просто. Тому ми звернулись до здобувачів-біотехнологів, які в цьому семестрі вивчали дисципліну «Мікроорганізми як біологічні агенти», щоб вони висловили свої враження від організації лабораторних занять під час дистанційного періоду навчання.

Мій вибір біотехнологія у НУХТ: перші враження

Ось і знов, як і щороку незабаром перша сесія у першокурсників, яку недаремно називають «студентським хрещенням». Саме після цієї сесії кожен з новобранеців поправу зможе називати себе студентом. В минулому році ми започаткували традицію публікували враження першокурсників від початку навчання та їх роздуми щодо відповіді на питання «Чому мій вибір – біотехнологія в НУХТ?». Тож, у продовження цієї традиції публікуємо перші відгуки:

Пушко Вікторія, БТ 1-3: «Історія з обранням університету почалась на початку 11 класу. Оскільки я хотіла спочатку бути фармацевтом, мій вибір був між медичними коледжами. До кінця я була впевнена в тому, що піду навчатись саме туди, але потім вирішила поцікавитися, які ж професії найпопулярніші на сьогоднішній день. Між всіма такими професіями були біотехнології та біоінженерія. Почитавши про них, я стала обмірковувати – чи не обрати цю професію.

Лабораторні роботи On-line: практичні навички приготування антибактеріального мила

Незважаючи на навчання On-line, магістранти все одно мають змогу виконувати лабораторні роботи своїми руками, удосконалюючи свої знання з дисципліни «Технологія лікарських косметичних засобів».  Цього разу студенти випробовували технології приготування мила.

Завдяки асистенту кафедри Валерії Потапенко студенти теоретично опанували матеріал з технології приготування мила, а потім практично його закріпили, власноруч приготувавши.

Ознайомившись з варіантами технологій, що включають використання дитячого мила чи мильної основи, магістранти продумали склад мила власного приготування, виходячи з властивостей інгредієнтів. Різноманіття отриманих виробів включали в себе антибактеріальні, з додаванням ефірних олій чайного дерева, кориці чи лемонграсу, скрабуючі, до складу яких входила кава чи зернові культури (вівсянка), зволожуючі, з додаванням молока, чи просто декоративні,  отримані за допомогою барвників та хайлайтера.

Публічний виступ: як виголосити промову й подолати страх публічного виступу

«Ніколи не помиляється той, хто нічого не робить» – істина, відома всім. Але, на жаль, коли берешся за нову справу, в якій ще не дуже вмілий, вона якось мало втішає. Люди дуже бояться помилитися і відмовляються від спроб напрацювати майстерність. І зовсім даремно. Боячись помилитися, ми обділяємо своє життя. І цим позбавляємо себе нових можливостей, звужуємо свої кордони і блокуємо творчість. Життя може стати досить одноманітним, а про якісь значущі досягнення навіть не варто і мріяти. Все вищесказане певною мірою відноситься і до ораторського мистецтва. Будь-який, навіть найвправніший оратор, починав свою кар’єру з помилок. І це природно.

Ви знаходитесь тут: Вступнику Студенти-біотехнологи рекомендують