Всього лише рік минув з того часу, як, тоді ще першокурсниця Зоя Заярнюк розповіла нам про те як з легкої руки сестрички намріяла стати студентом НУХТ і поділилась першими враженнями від навчання та захватом від втілення мрії! Тепер нам випала нагода поспілкуватись із Зоєю у статусі повноцінного студента:
«Я вважаю, що перші враження про університет та факультет є основними, які формують репутацію того чи іншого ЗВО, але не вирішальними. Ще з школи я розуміла, що біотехнологія – це мультигранна спеціальність, особливо, коли кожного разу моя сестричка Моцар Анна розказувала із захватом про її спеціальність та предмети, які вона вивчає в університеті.
На початку першого курсу, у нас було, так би мовити, продовження шкільної програми, але з більш поглибленим вивченням та ширшими темами. І тільки з початком другого семестру першого курсу, нам випала нагода доторкнутись до нашої майбутньої професії, завдяки предмету «Біологія клітини». Я вважаю, даний предмет своєрідним бойовим хрещенням перед подальшим зануренням в цікавий світ біотехнології.
Нажаль, карантинні обмеження не дали сповна насолодитись триманням чашки Петрі в руці та нестерпним бажанням – як найшвидше приготувати препарат «Роздавлена крапля». Але якість надання навчального матеріалу на дистанційному навчанні та багаторічний досвід викладачів не дав нам «випасти із колії».
І ось на другому курсі почало щось помаленьку вимальовуватись, хоча спочатку я ще не зовсім розуміла: для чого так багато хімії, навіщо нам імунологія та наука про «якісь» матеріали.
На початку вивчення цих предметів, на перший погляд, все видається заплутаним, але коли проходить пару місяців навчання, то вимальовується загальна картина про спеціальність і зв’язок між різними дисципліни та атмосферу взагалі.
Спробую пояснити, як я розумію цей тісний зв'язок між дисциплінами, які потрібні для опанування фаху біотехнолога на прикладі предмету «Мікроорганізми як біологічні агенти», який безпосередньо перегукується із біохімією (даний предмет ми також вивчали в першому семестрі). Оскільки всі процеси, які відбуваються з клітиною, нерозривно пов’язані з протіканням різних біохімічних процесів – вивчення предмету базується на знаннях, отриманих з біохімії, фізіології та біології клітин, які забезпечують, з одного боку, необхідне теоретичне та практичне підґрунтя, а з іншого – безперервність засвоєння знань та оволодіння професійними навичками.
Левовою часткою успішного засвоєння навчального матеріалу з цих двох предметів є самостійна робота з навчально-науковою і технічною літературою та високий рівень знань викладачів.
Отже, після третього навчального семестру в мене вже є чітке уявлення, що біотехнологія – це так званий будиночок, який складається із безлічі частин, таких як фундамент, цегла, двері, вікна, дах тощо. В реаліях ці частини будиночку – це предмети, які ми вивчаємо, і я впевнена, що в моєму університеті вони підібрані наскільки ретельно, що після здобуття спеціальності біотехнолога, кожен випускник НУХТ матиме хороший будинок з міцними стінами, як основу для побудови успішної кар’єри у сфері біотехнологій.
Оскільки я проживаю в гуртожитку, який є не лише місцем перебування, а своєрідним місцем спілкування з друзями, де є безліч можливостей обмінюватись інформацією та переймати досвід у старшокурсників, то можу з упевненістю стверджувати, що кожному студенту слід хоч раз за роки навчання в університеті побувати в гуртожитку і таки спробувати макарони, які зварені в чайнику))
І от, ніби зовсім недавно, поверхами мого гуртожитку ходили молоді, енергійні, веселі, не схожі на інших студенти БТЕКу – Луцай Дар’я, Макаренко Євген, Федоренко Володимир, Українець Олена, Мамчур Ольга, Макієнко Вероніка, Моцар Валентин, які сьогодні вдало реалізують свої на АТ «Фармак»
От і я, впевнено крокую слідами успішних випускників кафедри біотехнології і мікробіології НУХТ, і щиро вірю у майбутні успіхи в сфері фармації та в правильність вибору своєї майбутньої професійної стежини».
Ми теж з оптимізмом заглядаємо в професійне майбутнє Зої і бажаємо їй, як і всім іншим, втілити свої мрії у реальність.