При вступі у магістратуру студентам кафедри біотехнології і мікробіології, буває, здається, що нарешті можна буде трохи розслабитися і відпочити від безперервної навчальної гонки, якою були 4 роки бакалаврату. Дзуськи! З перших же тижнів навчання студенти розуміють, як вони помилялися. Підготовка до лекцій, семінарів та написання статей звалюються повною мірою на бідні голови студентів. А також викладачі не впускають можливості урізноманітнити навчальний процес шляхом додавання нових «цікавинок» у домашні завдання.
Кажуть, що талановиті люди талановиті в усьому. Це стосується і наших біотехнологів. Інженери-науковці повинні володіти не тільки професійними навичками, вміннями роботи в лабораторії, аналітичним та логічним мисленням, а повинні так само мати розвинену уяву й хист до виконання творчих завдань. Крім того, деяким студентам після магістратури щастить поступити до аспірантури і в подальшому стати майстерними викладачами, котрі передають свої знання до світлих голів новоспечених студентів. Отже, наші магістранти вже зараз мають здобувати навички проведення лекцій, адже колись вони можуть стати в нагоді.