Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Відкритість та прозорість – запорука якості освітнього процесу!: зустрічі зі здобувачами в рамках локального моніторингу ОП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна»

Вже стало практикою проведення щосеместрових зустрічей із здобувачами ОП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» різних курсів щодо задоволеністю якістю освітніх послуг та освітнім процесом, що реалізуються на ОП. Зустрічі відбулися в рамках проведення локального моніторингу тому окрім гаранта ОП Світлани Старовойтової, до них активно долучилися декан факультету БТЕК, а за сумісництвом і член робочої групи з перегляду ОП, Наталія Грегірчак та заступник декана з навчальної роботи Юрій Резніченко.

Під час зустрічі було обговорено нагальні питання щодо забезпечення якості освітніх послуг в умовах військового часу та карантинних обмежень, а саме: з якими проблемами здобувачі стикаються під час навчання; на що потрібно звернути увагу; які проблеми щодо викладання освітніх компонент та проведення навчального процесу; наповненість платформи дистанційної освіти за різними освітніми компонентами; чіткість та зрозумілість критеріїв оцінювання; дотримання академічної доброчесності, якість комунікації здобувачів із старостами, викладачами, деканатом та багато інших питань. Також обговорили питання та проблемні моменти за аналізом результатів щосеместрового анкетування здобувачів щодо якості викладання освітніх компонент.

Здобувачі активно долучилися до обговорення та охоче висловлювали свої рекомендації та побажання щодо вдосконалення освітнього середовища. Хоча всі однозначно відзначили, що повністю задоволені налагодженим освітнім процесом, комунікацією та викладачами, що залучені до реалізації ОП.

Звичайно здобувачам вкотре було наголошено на широких можливостях побудови індивідуальної освітньої траєкторії через долучення до неформальної та інформальної освіти, сертифікатних програм (в тому числі власних програм НУХТ), внутрішньої академічної мобільності, можливостях дуальної освіти, стажування, що активно популяризується та реалізується за ОП. Декан факультету та гарант ще раз роз’яснили моменти щодо можливостей перезарахування всіх цих видів освітньої діяльності та їх документального оформлення. Відзначено можливість участі здобувачів в стипендіальних програмах, в тому числі в рамках програм Еразмус+, DAAD тощо. Декан наголосила, що все це дає реальну можливість знайти себе у професії та дуже цінується роботодавцями.

Особливу увагу на зустрічах звернули на питання щодо вирішення конфліктних ситуацій та процедуру та можливості їх вирішення.

Здобувачі всіх курсів відмітили, як позитивну практику проведення гостьових лекцій фахівцями-практиками, стейкхолдерами, академічною спільнотою та висловили побажання продовжувати цю корисну та вельми цікаву практику починаючи з першого курсу.

Здобувачі всіх курсів активно долучилися до обговорення. Так, Анастасія Кірда (БТ-3-3) зазначила задоволеність навчальним процесом та налагодженістю комунікації з деканатом та старостою.

Овчаренко Катерина (БТ-3-2) відмітила, що іноді були не зрозумілими критерії оцінювання письмових робіт з ОК «Загальна мікробіологія і вірусологія», але зазначила, що усні відповіді завжди оцінювалися справедливо.

Садуллаєва Каріна (БТ-3-1) зауважила доцільність окремого курсу щодо використання ШІ в освітньому процесі. Здобувачка висловила велику вдячність викладачу ОК «Інжиніринг біопроцесів. Модуль 1. Процеси та апарати біотехнологічних виробництв», який «на пальцях все пояснював», але зауважила, що з ОК «Інжиніринг біопроцесів. Модуль 2. Устаткування виробництв галузі»  методичні рекомендації містять застарілу інформацію (буде оновлено до квітня місяця поточного навчального року – план НМЛ).

Висоцький Олег (БТ-3-2) відзначив глибоке вивчення фізіологічних процесів клітин та технічного аспектів, що дуже було корисно під час його участі в Біотехнологічних студіях. Він також висловив побажання щодо вивчення дисципліни «Програму інженерних БПЛА», оскільки здобувачі хотіли б долучитися до збірки дронів для військових. Між іншим цей курс уже можна опановувати на платформі Prometeus. Олег також зауважив що ОК «Історія державності і культури України» - це компактний курс шкільної програми, базовий екскурс в історію. Він запропонував зменшити кількість годин з цієї дисципліни в новій редакції ОП, а також урізати курс та дати більш поглиблено питання щодо пов’язані з державністю та сучасністю. Олег наголосив на необхідності більшої кількості командних завдань та хакатонів, особливо під час дистанційного навчання, для прокачування навичок комунікації

Дука Ксенія (БТ-3-2) відмітила, що повністю задоволена наповненістю дистанційної платформи навчання Moodle та відповідними поясненнями викладачів.

Наприкінці зустрічі здобувачі 3 курсу отримали майстер-клас від декана щодо підходу до виконання курсових робіт відповідно до обраної тематики

Здобувачі 2 курсу зазначили про лояльне ставлення викладачів та вирішення усіх непорозумінь.

Клименко Максим (БТ-2-1) зауважив, що критерії оцінювання оговорюються на першому занятті з дисциплін та є чіткими та прозорими, але під час дистанційного навчання не вистачає безпосередньої комунікації, особливо бажане очне відвідування лабораторних занять.

Попова Лілія (БТ-2) відмітила чудове наповнення дистанційної платформи Moodle за всіма дисциплінами, окрім ОК «Інформаційні технології» (за дисципліною закріплено нового викладача, наповнення дистанційної платформи з ОК приведено у відповідність до вимог).

Здобувачі 1 курсу також висловили задоволеність налагодженим освітнім процесом,  наповненістю дистанційної платформи та висловили побажання збільшити аудиторні години для вивчення Вступу до фаху.

Мовчан Дар’я (БТ-1) зазначила відсутність проблем та відповідно пропозицій щодо вдосконалення ОП, а також відмітила наявність за всіма ОК силабусів на дистанційній платформі, в яких чітко прописана уся необхідна інформація щодо вивчення та здачі відповідної дисципліни та «можна знайти відповіді на всі питання»

 

Бажаємо нашим здобувачам гарних й успішних студентських років та мирного неба !!!

Події у світлинах

 Захисти бакалаврів. Червень 2024 р. 

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Здобувачам освіти Моніторинг якості освіти Відкритість та прозорість – запорука якості освітнього процесу!: зустрічі зі здобувачами в рамках локального моніторингу ОП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна»