Осінь знаменує для всіх учасників освітнього процесу початок нового. Це час стартів і започаткувань. Розпочинається також і новий етап перевірки педагогічної майстерності викладачів, найсуттєвішим елементом якої є проведення відкритих занять.
Відкрите заняття завжди вимагає від викладача певної підготовки, завжди є показовим. Але за нинішніх воєнних реалій вимагає від викладача, окрім професіоналізму, ще і неабиякої мужності та, безперечно, гнучкого, креативного підходу для організації та проведення занять між частими повітряними тривогами.
Відкрите лабораторне заняття з дисципліни «Мікробіологія для харчових технологій. Модуль 1», проведене 5 жовтня 2022 року асистентом кафедри БТМ Віктором Удимовичем для академічної групи МЯ-3-2 в очно-дистанційному форматі (дистанційним воно було для викладачів, які відвідали заняття он-лайн та студентів, які не змогли бути присутніми внаслідок обставин, викликаних воєнним часом) охарактеризувало викладача, перш за все, як фахівця, який уміє оперативно орієнтуватися в обстановці спілкування, яка постійно змінюється, правильно реагувати на ситуації, які можуть виникнути в будь-який момент заняття. Рівень педагогічної майстерності, продемонстрований молодим викладачем, зумовлений також тим, що Віктор, паралельно з опануванням фаху біотехнолога в НУХТ, отримав бакалаврський ступінь професійного педагога, закінчивши заочно навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова.
Від ясності, чіткості, переконливості слів залежить ефективність засвоєння почутого. Тому для підтримання, а також підсилення уваги студентів молодим викладачем було задіяно стислість викладу, виключення всього зайвого, що не стосується змісту теми, присвяченої особливостям морфології, а також практичному значенню дріжджів.
Асистент Віктор Удимович у повній мірі використав мовний вплив на посилення системи комунікації, постійно відчував і підтримував зворотний зв'язок з групою. Пояснення молодого викладача особливостей практичного здійснення етапів мікроскопічного дослідження дріжджових культур характеризувались вичерпністю та показовістю. Відчувалося, що студенти чують і сприймають матеріал, розуміють мету і послідовність виконання лабораторних досліджень. Отже, перевірку відкритим заняттям треба вважати пройденою!
Бажаємо нашому молодому колезі подальших професійних висот і, у першу чергу, успішного захисту дисертаційної роботи на здобуття кваліфікації «доктор філософії»!