Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

НАВЧАТИСЯ НІКОЛИ НЕ ПІЗНО. ЧАСТИНА ІІ «ПЕРЕВАЖНА МОДАЛЬНІСТЬ»

Чи замислювалися Ви, чому Ваші одногрупники чи друзі під час проведення лекцій чи практичних занять обирають собі місце на першій парті, чи навпаки – займають останній ряд, хтось обожнює поговорити з сусідом по-парі, а хтось, схилившись на руку, задрімати?! Відповідь на це запитання знають викладачі кафедри біотехнології та мікробіології, які свій багаторічний довід викладацької діяльності поповнюють новими знаннями щодня. У цьому їм допомагає незмінний партнер та бажаний гість у стінах кафедри фармацевтична корпорація «Артеріум» та тренер Євгеній Куджоян. Так, нещодавно для викладацького складу кафедри відбувся тренінг на тему «Переважна модальність». Що ж це таке і яке це має значення до того, що хтось любить теревенити чи сидіти на першій парті?

Отже, преважна модальність характеризує схильність людини до сприйняття та оброблення інформації через одну з сенсорних систем. Так, візуали (сприймають інформацію через зір) завжди розташуються близько до осередку інформації (стенд, мультимедійна презентація) і, зазвичай, ними зайняті перші місця на лекційних та практичних заняттях. Для аудіалів (сприймають інформацію через слух) немає значення місце у аудиторії, головна їх мета – почути. Для них презентація чи стенд завжди мають бути доповнені та прокоментовані. Існують і треті особистості для яких ні наявність презентації чи розповідь викладача не є пріоритетом, це ті самі любителі потеревенити. Спосіб щось зрозуміти у цих людей – це безпосередньо відчути, потримати у руках. Це кінестети, і їх увагу привернути можна лише можливістю щось відчути на дотик.

Малу кількість становлять особистості у яких ці три модальні системи розвинені однаково, це дигітали, для яких будь-який зі способів отримання інформації є однаково важливим. Яке ж це значення має для викладача спитаєте Ви? Можемо відверто сказати, що знання переважної модальності дає змогу налаштувати студентів не під конкретний елемент поведінки – рухи, голос, слова, а під більш загальні методи сприйняття інформації, що зумовлює їх більшу гнучкість у поведінці, а, як наслідок, може стати у допомозі розвитку у кінестета навичок візувала чи аудіала або навпаки. Такі знання для викладача дають змогу організувати навчальний процес таким чином, щоб максимально задіяти сенсорні системи студентів і зробити сприйняття інформації легшим.

Отож, дякуємо корпорації «Артеріум» за чудовий тренінг для молодих та досвідчених педагогів.

Події у світлинах

 Захисти бакалаврів. Червень 2024 р. 

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Домашня сторінка