Карантин – це не канікули, а час, який має бути ефективно використаний студентами.
“Чи потрібне студентам дистанційне навчання?” – раніше у мене не було чіткої відповіді на це питання. Більшість гадають, що дистанційна освіта – це даремно втрачений час. Я з цим не згодна! Адже на молодших курсах дистанційне навчання сприймалося не так серйозно і було для нас більше відпочинком, продовженням канікул. На 5 курсі ти розумієш, що вже не так багато часу, щоб відволікатись, оскільки є лише 1,5 роки, щоб вивчити щось нове і написати диплом, який доведе, що ти будеш хорошим фахівцем в своїй справі.
Карантин змушує шукати нові способи взаємодії викладачів та студентів. Тому під час дистанційного навчання у магістрів є можливість розібратись більш детально в тематиці свого диплому, знайти цікаву і корисну інформацію, приділити увагу розрахункам і схемам виробництва. Найважливішим плюсом, на мою думку, є мобільність – постійний зв'язок з викладачами під час дистанційного навчання, спілкування за допомогою електронної пошти, вайберу та інших комунікативних ресурсів.
Для мене дистанційне навчання – це хороша можливість навчатися в будь-який час (можливість поспати довше), в будь-якому місці (працювати на дивані за ноутбуком з чашкою ароматної кави чи чаю) і в зручному для себе темпі. Я самостійно можу вирішувати, коли і скільки часу упродовж дистанційного періоду мені приділяти на вивчення певного матеріалу та на написання магістерської роботи, а скільки на відпочинок.
Саме тому я вважаю, що дистанційне навчання під час карантину – це хороша можливість студенту для саморозвитку та ефективного навчання.
Магістрант, Тетяна Кривець