Нині спостерігається різке зростання інтересу до екологічного виховання школярів. Зумовлено це тим, що ідеї невичерпності природних багатств та можливості скорення природи відживають своє. Але в багатьох людей все ще зберігається безвідповідальне відношення до навколишнього середовища, споживацький підхід до природи, низький рівень екологічних знань і культури, несприйняття екологічних проблем як особисто значимих, не розвинена потреба практичної участі в реальній природоохоронній діяльності. Розв’язати ці проблеми вже неможливо без перебудови мислення кожної окремої людини і починати варто зі школи.
Організм людини не може функціонувати без взаємозв’язку з навколишнім середовищем. Речовини, що надходять у наш організм із довкілля, впливають на процеси життєдіяльності організму. Нам важливо знати, які речовини корисні нам, і в яких кількостях, а що шкідливо й до якого ступеня. Цю інформацію за допомогою біоіндикаторних методів і спробували одержати на практиці юні науковці кафедри БТМ з гуртка «Cella mirabilis» та школярі СШ №25 м. Києва під час виконання спільного екобіотехнологічного проекту.
Школярам цікаво було дізнатися, наскільки змінюється забрудненість повітря внаслідок антропогенного впливу, і розпочати вирішили з мікробіологічного аналізу повітря шкільних приміщень. Допомогти школярам впоратися з чашками Петрі і мікроскопами залюбки погодилися юні науковці, але вже обізнані з азами мікробіологічної практики студенти 2-го та 3-го курсів – гуртківці «Cella mirabilis». В ході досліджень юні науковці оцінювали кількісний та якісний склад мікрофлори шкільних приміщень, висловлювали припущення щодо можливого впливу мікроорганізмів повітря на здоров’я і самопочуття. Кваліфіковану консультативну допомогу в дослідженнях надала керівник гуртка «Cella mirabilis», доцент Вікторія Олегівна Красінько. А за цікавість до біологічних досліджень, за небайдужість до екологічних проблем школярі мають дякувати своєму вчителю біології Наталії Василівні Іващенко.
Інформація, яку одержали школярі під час виконання спільного екобіотехнологічного проекту, активізує пізнавальну діяльність учнів, розбудовує інтерес до екологічних проблем і дозволяє використовувати знання в повсякденному житті. Крім того, познайомившись з кафедрою, поспілкувавшись зі студентами, спробувавши себе у ролі дослідника, школярі мають змогу по-справжньому оцінити переваги отримання освіти біотехнолога на
Знайти ж шлях до нашої кафедри допомогла школярам енергійна діяльність нашої відповідальної за профорієнтаційну роботу – доцента Світлани Миколаївни Тетеріної, яка радо допоможе й іншим бажаючим приєднатися до когорти юних науковців. Варто надіслати запит через розділ «Задати запитання».