Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

«Залучення магістрантів до командної роботи є важливим елементом для їхньої подальшої кар՚єри»

Після успішного захисту колективнихї робіт з дисципліни «Природознавча мікробіологія» здобувачі групи ПФБ-1-1М виявили бажання написати про свої враження:

Дзюба Марія: "Як ми всі знаємо, важливими навичками для здобувача є робота в команді та презентація результатів. Самостійна робота з дисципліни «Природознавча мікробіологія» була націлена на розвиток soft skills, а саме написання командної роботи на тему «Біоплівки в біотехнологіях».  Капітан команди Анастасія Охмакевич керувала розподілом завдань такої комплексної тематики, щоб учасники змогли розкрити різні сфери використання біоплівок.

Наприклад, вони використовуються як біокаталізатори, в очищенні стічних вод та грунтів, в біосинтезі рекомбінантних білків, в видаленні токсичних металів. Хоча ця тема була новою та складною для нас, ми систематично аналізували наукові закордонні статті  порівнювали зі звичайними та традиційними підходами класичних біотехнологій. Згодом робили узагальнюючі висновки та таблиці, що наочно показували доцільність використання таких технологій. Було цінно отримувати відповіді на запитання від професорки Тетяни Пирог, яка прекрасно розуміється в таких інноваційних підходах. Під час захисту нашої роботи здобувачі були зацікавлені та задавали багато запитань. Я дуже вдячна за можливість випробувати свої сили в команді та отримати цінний фідбек від лектора дисципліни."

Харитонова Ольга: "Це був доволі цікавий творчий процес, що, без сумніву, дав мені можливість покращити навички колективної роботи загалом, потренувати свою увагу до деталей й провести відповідну роботу над помилками, вдосконалити навички пошуку інформації у наукових джерелах та її подальшого правильного оформлення. Хочу відзначити, що виконання даного завдання навчило мене тому, що часом робота може бути досить нелегкою, вимагати ретельності, зосередженості, терпіння, але коли отримуєш кінцевий результат, то усвідомлюєш, що став трохи кращою версією себе, оскільки відкрив для себе щось нове. Усі члени моєї команди доклали зусиль, щоб створити гідний літогляд та його презентацію. Особлива подяка - капітану команди, Анастасії Охмакевич, яка постійно координувала нашу роботу, підтримувала й давала поради щодо покращення виконання завдання. Виконуючи роботу,  я дізналася багато нового про перспективи застосування сучасних технологій за участі біоплівок в очищенні стічних вод та довкілля, що  поглибило мої знання з даної дисципліни."

Грищенко Марина: "Хочу додати, що участь у цій командній роботі - це прекрасна можливість підвищити свої знання та рівень самоорганізації. Завдяки цьому завданню я навчилася краще планувати свій час, працювати в команді, оперативно виконувати поставлені задачі."

Охмакевич Анастасія: "На початку семестру я як капітан розподілила підтеми між членами команди. Кожен сумлінно шукав наукові статті, перекладав їх та аналізував інформацію, а наш чат не затихав ні на день. Під час виконання роботи я спробувала себе "в ролі викладача", адже займалась не тільки написанням своєї частини літогляду, а й перевіряла чернетки інших здобувачів, пояснювала основні помилки та рекомендувала як їх можна виправити. За декілька днів до захисту робіт ми приступили до розробки презентації, у якій також брала участь вся команда. Перед захистом ми одне одного підбадьорювали. Я вдячна лекторці Тетяні Пирог за цікаве завдання, а також своїй команді (Дзюбі Марії, Грищенко Марині, Яцюк Людмилі, Харитонова Ользі, Ткаченко Уляні та Ковалю Руслану) за співпрацю!"

Яцюк Людмила: "Я отримала великий досвід. Перш за все це робота в команді. Одна справа разом виконувати лабораторне заняття, коли відома послідовність дій і потрібно просто, щоб кожен виконав свою частину, зовсім інша - написати всім разом літогляд на одну спільну тему. Хочу зізнатися, що це було нелегко, але надзвичайно цікаво. Під час пошуку потрібної літератури хотілося, щоб матеріли були найбільш актуальними. Під час опрацювання особисто для мене ще стояло завдання не тільки виділити найголовніше, а й зрозуміти механізм, як це все відбувається. Можливо вийшло не ідеально, але це є тільки стимулом для того, щоб вдосконалюватися."

Синявська Дар՚я: "Насамперед хочу відмітити, що, ми, здобувачі, мали можливість самостійно обрати тему, сформувати команди, в яких кожен міг проявити свої лідерські якості з метою досягнення спільного якісного результату. Особисто я була членом команди під керівництвом Вікторії Негретової і ми підготували літературний огляд на тему «Сульфатвідновлювальні бактерії і біотехнологія». Не можу сказати, що це завдання далось нам дуже легко, адже тема є досить суперечливою на рівні біотехнологічних процесів. Хоча й були проведені численні дослідження метаболізму та застосування сульфатвідновлювальних бактерій, але вони все ще залишаються не повністю вивченими. Варто відмітити, що досвід, здобутий під час вивчення даної дисципліни буде корисний не лише під час захисту подальших робіт, а й у професійному плані, адже вміння представити результати своєї роботи, довести власну точку зору, прийняти поради від колег є важливим етапом формування висококваліфікованого фахівця."

 Негретова Вікторія"Я, як капітан команди, хотіла би поділитися враженнями від виконаної роботи над нашим літературним оглядом на тему "Сульфатвідновлювальні бактерії і біотехнологія". Цей проект став важливим кроком для нашої команди не лише з погляду академічних досягнень, але й у формуванні нашого спільного досвіду та командного духу. Робота в команді була нашим головним принципом, і я вдячна кожному члену команди за активну участь та внесок у процес створення доповіді. Керуючи командою, я відчувала велику відповідальність, але наша співпраця та професійний підхід дозволили нам подолати всі труднощі. Розподілення обов'язків та спільний аналіз інформації допомогли нам створити якісну роботу.

Наша спільна робота не лише принесла нам нові знання, а й зблизила нас як команду. Тепер ми можемо пишатися не лише нашими індивідуальними досягненнями, а й колективним успіхом, який став можливим завдяки нашій взаємодії та спільним зусиллям. Дякую кожному члену команди за цей захоплюючий досвід! Я впевнена, що отримані знання та навички стануть невід'ємною частиною нашого подальшого шляху в галузі біотехнології."

 

 

Події у світлинах

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Про кафедру Активні методи навчання «Залучення магістрантів до командної роботи є важливим елементом для їхньої подальшої кар՚єри»