9 грудня студенти 4 курсу факультету БТЕК стали безпосередніми учасниками інтерактивної лекції з предмету «Мікробіологія, санітарія і гігієна виробництв з основами НАССР», організованої й проведеної Грегірчак Н.М.
Сьогодення вимагає від викладачів вищих навчальних закладів залучення нових ефективних методів для підготовки студентів. До таких передових методів належать інтерактивні, спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу студента, але й на вміння мислити та швидко реагувати. Основою інтерактивних методів є принцип багатосторонньої комунікації, де студенти і викладачі є рівноправними, рівнозначними суб’єктами освітнього процесу.
Тема лекції стосувалася контролю якості виробництва м’яса та молока. Заняття відбувалося в нестандартній формі. Було сформовано шість команд студентів, кожна з яких мала своє завдання. Використовувалися елементи гри «Що? Де? Коли?», такі як «чорна скринька» (у якій, до речі, знаходився справжній хом’як); відео-питання від експертів, у ролі яких виступали викладачі кафедри. Також досить цікавим було завдання з використанням штативів з пробірками. Студентам потрібно було розпізнати різні зразки молока, здійснивши якісні реакції різними експрес-методами. Неабияку позитивну реакцію викликало завдання на швидкість вдягти й зняти спецодяг персоналу промислового виробництва. Учасникам лекції навіть довелося скуштувати ковбасу й нагодувати нею хом’ячка!
Усе заняття було пронизане елементами гри, творчого пошуку вирішення завдань. Це допомагало активізувати пізнавальну діяльність, забезпечувало «циркуляцію» інформації, її осмислення та засвоєння.
Студент 4 курсу Костейков Назар