Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Методи контролю: від теорії до інтерактивних ігор – як зробити навчання захоплюючим

Як зробити вивчення складної теми не лише ефективним, але й захоплюючим? Сьогоднішнє практичне заняття з дисципліни "Методи контролю біотехнологічних, фармацевтичних та харчових виробництв" під керівництвом доцентки Вікторії Красінько стало чудовим прикладом того, як можна перетворити навчання на цікаву та інтерактивну подію. Студенти 3 курсу ОПП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, екологічна» факультету БТЕК проявили креативність, організувавши низку унікальних активностей, які зробили пару живою і динамічною.

Початку заняття задала ритм популярна гра Kahoot, адже студенти підійшли до цього завдання з особливою креативністю. Вони не просто підготували питання за темою практичного заняття, а розробили цілий сценарій, який додав глибини та змісту. Початок був натхненним та філософським. Здобувачі почали з цитати давньогрецького філософа Сократа: "Чим більше я знаю, тим більше я не знаю", що налаштувало аудиторію на важливість постійного вдосконалення. Гра стала не лише інтелектуальним випробуванням, а й способом підкреслити важливість навчання, саморозвитку та здатності до відкриття нового.

Друга група вразила усіх своєю ретельно продуманою презентацією, яка виглядала дуже професійно. Яскраві слайди, насичені інформацією, супроводжувалися вікториною, де кожен міг перевірити свої знання. Інтерактивність була на висоті, а кожне питання викликало інтерес і бажання продовжувати пізнавати тему краще .

Окрему увагу варто приділити змаганню, яке підготувала третя група, між двома командами, які обрали для себе дуже милі назви: "Полунички" та "Банани." Цей конкурс додав ще більше азарту та інтриги. Студенти на швидкість повинні були визначити відповідність між визначеннями, які характеризували різні методи контролю, та їхніми значеннями. Напруга зростала з кожним раундом, але в підсумку перемогу вибороли "Полунички" продемонструвавши не лише глибокі знання, але й швидкість мислення.

Фінальний акорд заняття був феєричний - один із студентів презентував картинки, створені за допомогою штучного інтелекту. Завдання полягало в тому, щоб здогадатися, які методи контролю зображені на них. Це випробування вимагало не лише знань, але й уяви та здатності до аналізу і показало важливість сучасних технологій у навчальному процесі.

На завершення хочеться додати слова Альберта Ейнштейна: “Освіта – це те, що залишається, коли ми вже забули все, чого нас вчили”. Ці слова стали чудовим підсумком для всього, що відбулося на парі.

Завдяки доцентці Вікторії Красінько, яка організувала таке цікаве заняття, студенти не лише поглибили свої знання, але й отримали незабутній досвід. Її підхід до навчання показав, як можна зробити вивчення складних тем не лише ефективним, але й пізнавальним і корисним.

Здобувачка вищої освіти спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» групи БТ-3-1 Тетяна ТОПІХА

 

Події у світлинах

 Захисти бакалаврів. Червень 2024 р. 

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Про кафедру Активні методи навчання Методи контролю: від теорії до інтерактивних ігор – як зробити навчання захоплюючим