Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Інтерактивним діловим іграм – «так»!

Останнє заняття з дисципліни «Технологія лікарських косметичних засобів» здобувачів групи ФБ-1-2М пройшло у доволі незвичному форматі. Лекторка дисципліни, доцентка Вікторія Красінько, запропонувала закріпити уже здобуті протягом семестру знання шляхом ділової гри, присвяченої проектуванню виробництва нового косметичного засобу. У ході роботи «було організовано» підприємство, що здатне розробити інноваційний протиакне тонік.

Група магістрантів розділилася на творчі колективи, які мали вирішувати різні задачі у ході створення проєкту. Сектор маркетологів провів економічну розвідку, зібравши дані про потенційних конкурентів, вивчивши потреби населення в косметичному засобі, а також порахувавши те, скільки тоніку буде доречно випустити на ринок.

Дослідницький сектор займався розробкою потенційного складу майбутнього засобу, чітко аргументувавши вибір тієї чи іншої речовини у складі продукції, спираючись на теоретичні дані з лекційного курсу. Мабуть, чи не найважча робота лягла на плечі представників сектору інженерів-технологів. Окрім необхідності описати поживне середовище для бактерій-продуцентів деяких реагентів, їм довелося підбирати необхідне устаткування як для біосинтезу цільових речовин, так і для виготовлення самого косметичного засобу. Учасникам команди з контролю якості довелося згадувати і основи хімії та фізики, і лабораторне устаткування, а також ретельно проштудіювати нормативні документи, які допомогли підтвердити високу якість одержаних продуктів, або ж навпаки – дозволяють виявити допущені помилки під час виробництва. Така робота хоч і вважається досить копіткою та виснажливою, але без неї неможливо дотримуватися високих стандартів, заданих світовим ринком косметики.

Як підсумок, наведемо враження учасників ділової гри.

Здобувачка групи ФБ-1-2М Тетяна Зьолко: «Сьогоднішнє практичне заняття дало можливість використати у своїй роботі студентам не тільки знання з технології косметичних лікарських засобів, а й з інших важливих дисциплін. Поставлене перед студентами завдання сприяло покращенню навичок роботи в колективі, пошукової діяльності, обробки літератури та нормативних документів».

Здобувач групи ФБ-1-2М Єгор Середенко: «З тих пір, як написання курсового проекту стало обов’язковою частиною освіти, слово «проєкт» стало тотожним словам «каторга», «катування», «страждання». Безсонні ночі в пошуку інформації, прискіплива перевірка наукового керівника, переписування цілих розділів у кожного студента викликали відразу до участі в будь-якому проекті в майбутньому. Пропозиція викладача по створенню лікарського косметичного засобу в навчальних цілях спочатку була сприйнята з негативом, але обстановку розрядив один нюанс – студенти можуть об’єднатися в групи і поділити роботу на частини. В такому випадку кожен займався тим, що було до вподоби, вносячи «ложку меду» в і без того переповнену «бочку дьогтю». Поділившись на групи, студенти приступили до роботи. Таким чином, успішно виконаний навчальний проєкт не тільки дещо реабілітував ставлення студентів до цього слова, але й допоміг отримати нові навички або вдосконалити вже наявні, розширив набір знань новими цікавими назвами, а також підтвердив бажання студентів займатися тим або іншим напрямом біотехнології».

Здобувачка групи ФБ-1-2М Красько Мар’яна: «На підсумковому занятті з дисципліни «Технологія косметичних лікарських засобів» ми мали змогу взяти участь у командному інтерактиві та відчути себе справжніми технологами з розробки косметичного лікарського засобу - зволожуючого тоніку з анти-акне дією, з використанням біотехнологічних підходів. Під час заняття було проаналізовано актуальні методики проведення контролю готового продукту та маркетингову складову. Така командна робота, навіть в умовах дистанційного навчання, дозволяє набути необхідних практичних навичок та вмінь».

Отже, командна робота і нетрадиційний підхід до організації занять може мати чудові наслідки і покращити не тільки знання та навички!

Події у світлинах

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Про кафедру Активні методи навчання Інтерактивним діловим іграм – «так»!