Командні-ділові ігри в умовах швидкого зростання обсягу інформації, необхідності більш якісної обробки та засвоєння є найефективнішим засобом досягнення міцних, глибоких знань, навичок та вмінь. Вони не тільки озброюють здобувачів вищої освіти результатами наукового пізнання, а й формують самостійність, розвивають та вдосконалюють здібності до творчої діяльності. Саме тому для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 162 «Біотехнології і біоінженерія» останнє практичне заняття з дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» лектор Світлана Старовойтова провела в форматі командної ділової гри з метою кращого закріплення пройденого теоретичного та практичного матеріалу. Здобувачі підтримали та активно долучилися не лише до гри, а й до її обговорення та вирішили поділитися своїми враженнями:
Ростислав Коваль, ПФБ-1-1М: «На останньому практичному занятті у рамках дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» відбулася цікава гра «Хто хоче стати мільйонером». Група розробників гри самостійно склала дійсно цікаві та, в деяких випадках, складні питання, присвячені системі забезпечення та управління якістю на фармацевтичних та біотехнологічних виробництвах. Атмосфера у процесі проведення самої гри була досить напруженою, адже багато гравців намагалися якомога швидше підняти руку, аби відповісти на питання. В кінці на всіх учасників очікувала супергра, в ході якої здобувачі освіти повинні були розгадати кросворд. Загалом, усі присутні залишилися задоволеними даним заходом»
Дзюба Марія, ПФБ-1-1М: «Як ми всі знаємо, що наразі вміння працювати в команді є важливою навичкою. Тому здобувачі магістратури випробували свої сили під час виконання спільної роботи по розробці ділової інтерактивної гри по дисципліні «Система менеджменту якості у виробництві». Це була цікава та захоплююча гра «Фарм-мільйонер» з гаслом « Хто краще в якості лікарських засобів розбирається, той у грошах купається». Цей захід складався із запитань в межах даного курсу, але варіанти відповідей іноді збивали з пантелику та гравець міг заплутатися. Кожен хотів забрати мільйон та навіть було складно зрозуміти, хто перший підняв руку. Всі активно долучалися до гри, в очах було бажання здобути перемогу. Пройшовши всі раунди, учасники перейшли до супер-раунду, де вже був найскладніший кросворд. Та незважаючи, на всі складнощі та напружену гру, були переможці, які неодмінно зароблять мільйони завдяки своїми навичками критичного мислення, бажанням розвиватися та теоретичними основами здобутими в університеті. Дякую за таку чудову нагоду створити командний проєкт!»
Побута Олександра, ПФБ-1-1М: «Сьогодні відбулось заключне заняття із дисципліни "Системи менеджменту якості виробництва" для якого наша команда підготувала дуже цікаву гру, яку ми провели для інших здобувачів-магістрів нашої групи. Сама підготовка гри була не менш цікавою ніж сама гра, було дуже корисно повторити пройдений під час вивчення дисципліни матеріал та проявити творчу ініціативу у створенні гри "з нуля". Під час проведення гри наші одногрупники були дуже активними, що, як на мене, вказує на її захопливість. Було приємно проводити час із одногрупниками і під час розробки і під час проведення самої гри. Дякую лекторці дисципліни Старовойтовій С.О. за таку можливість проявити наші творчі здібності»
Негретова Вікторія, ПФБ-1-1М: «12 грудня відбулося заключне заняття з дисципліни "Системи менеджменту якості у виробництві" – ця захоплююча подорож закінчилася грою "Фарм-мільйонер". Я мала честь бути одним з розробників цієї цікавої гри та виступити в ролі ведучої. Гру створювали група студентів-розробників, які проявили весь свій креатив, творчість та ретельно готували питання, які висвітлювали ключові аспекти системи забезпечення та управління якістю в фармацевтичних та біотехнологічних виробництвах. Атмосфера гри була напруженою, і гравці змагались за швидкість та точність у відповідях на складні питання. Як розробник та ведуча, моя мета була створити захоплюючий та освітній досвід для учасників. Гасло гри – "Хто краще в якості лікарських засобів розбирається, той у грошах купається" – додало грі пікантності та заохотило гравців до активного участі. Я вірю, що ця гра стала не лише тестуванням наших знань, але і важливим кроком у розвитку наших творчих та організаторських навичок. Нехай цей досвід буде вдячно використаний у нашій майбутній професійній кар'єрі!»