Стрімкий розвиток і розповсюдження інформаційних технологій, який ми спостерігаємо нині, стимулює з нових позицій розглядати методи і засоби, задіяні у освітньому процесі. Одним з головних завдань сучасної вищої освіти є розвиток у студентів навичок самоосвіти й творчого використання отриманих знань. Отже актуальним завданням, яке стоїть перед педагогами вищої освіти, є пошук таких засобів навчання, які самі по собі сприяли б набуттю здобувачами вищої освіти (студентами) нових знань. Це завдання виглядає особливо актуальним зараз, коли технології самоосвіти у дистанційному форматі стали реаліями сьогодення у зв’язку з вимушеними карантинними заходами.
Саме проблематиці дистанційної біотехнологічної освіти була присвячена доповідь (до речі, теж дистанційна) доцентів кафедри біотехнології і мікробіології Вікторії Красінько і Оксани Скроцької на Міжнародній науково-методичній конференції «Экологическое образование и устойчивое развитие. Состояние, цели, проблемы и перспективы», яка днями відбулась в он-лайн режимі на базі Міжнародного державного екологічного інституту ім. А.Д. Сахарова Білоруського державного університету (м. Мінськ, Республіка Білорусь).
Обмін думками з колегами – дуже важлива сфера діяльності викладачів, яка «тримає у тонусі», дозволяє розширити горизонти світогляду і поглибити професійні вміння.
Долучаймося до дистанційної науково-методичної роботи!