Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Академічна доброчесність – невід’ємна умова належної якості освіти

Навіть в такі важкі часи викладачі кафедри не нехтують можливістю бути постійно в «тонусі» навчання та в «тренді» останніх нововведень. Адже бути викладачем – це постійний рух, розвиток та прагнення до нових знань. Дуже важливим завданням у роботі викладача є навчання студентів писати без плагіату. Так, Віктор Стабніков, Наталія Грегірчак, Вікторія Красінько, Оксана Скроцька, Світлана Тетеріна, Світлана Старовойтова, Юрій Резніченко, Тетяна Сулейко, Валерія Потапенко та Віктор Удимович відвідали триденний тренінг «Академічна доброчесність як рушійна сила підвищення якості вищої освіти: кейси акредитаційної експертизи». Незважаючи на велику кількість зареєстрованих людей, всі бажаючі мали змогу долучитись до тренінгу, оскільки трансляція відбувалась не тільки на платформі ZOOM, а і одночасно на сторінці Facebook.

У перший день заходу учасники ознайомились з темою: «Аналіз нормативної бази ЗВО в частині забезпечення академічної доброчесності». Наступного дня було привідкрито завісу такої суперечливої теми, як: «Критерії оцінювання системи забезпечення академічної доброчесності під час акредитаційної експертизи». І на завершення – в третій день проведення тренінгу – було опрацьовано надзвичайно актуальну тему: «Академічна доброчесність у звітах самооцінювання та звітах експертної групи – кейси».

Спікерами тренінга були:

-          Артем Артюхов – член Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти, керівник Групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету, Міжнародний інженер-педагог.

-         Юрій Волк – керівник Лабораторії дослідження академічної доброчесності Сумського державного університету.

В ході тренінгу кожен учасник зміг усвідомити наскільки важливо знати нормативну базу, яка різниця між поняттями «плагіат» та «оригінальність», як отримати гарний результат звіту самооцінювання, як відстоювати свої права в питаннях академічної доброчесності. А також ще раз переконатись, що найбільша загроза у воєнний час для навчального процесу полягає у послабленні вимог до виконання різних завдань/робіт студентами. Крім того завжди цікаво та пізнавально знайомитись з досвідом інших країн, зокрема і в питаннях академічної доброчесності. Адже навчатись чесно сьогодні є модним у всьому світі.

Тож щиро дякуємо пану Артему та пану Юрію за такий цікавий актуальний тренінг, що дав можливість викладачам кафедри бути ще більш обізнаними в сфері академічної доброчесності! Дуже раді були долучитися до такого чудового заходу!

Ви знаходитесь тут: Домашня сторінка