Вітаю! Я – здобувач вищої освіти та щаслива працевлаштована людина – Атаманенко Олексій і сьогодні я хочу поділитись своїми враженнями та успіхами з абітурієнтами й їх батьками. Наразі я вдало поєдную роботу своєї мрії, написання диплому та навчання. Звучить як казка, чи не так? Насправді усе достатньо легко, якщо ти навчаєшся у НУХТ на кафедрі БТМ, де кожен із викладачів з радістю допомагає тобі у досягненні нових звершень та побудові світлого професійного майбутнього. Тому сьогодні я знаходжусь на фінальному етапі написання дипломної роботи бакалавра на тему: «Біосинтез епідермального фактору росту людини Saccharomyces cerevisiae», під керівництвом к.б.н. доц. Скроцької Оксани Ігорівни та маю можливість у чесному форматі інтерв’ю відповісти на найбільш цікаві й важливі запитання для кожного із вступників.
Чи було корисним для Вас навчання у НУХТ на кафедрі БТМ у працевлаштуванні?
Навчання у НУХТ зіграло вирішальну роль у моєму працевлаштуванні, адже перш за все на кафедрі БТМ мене навчили оперативно та якісно вирішувати різного роду завдання, практично виконувати різноманітні види робіт з мікроорганізмами, а також шукати, аналізувати й запам’ятовувати велику кількість корисної профільної інформації. Більше того, багато опанованих дисциплін насправді дали потрібну теоретичну базу, без якої здійснення моїх посадових обов’язків було б просто неможливим.
Чи подобається посада, яку обіймаєте сьогодні та у чому полягають Ваші щоденні обов’язки?
Мені дуже подобається моя робота на ТОВ «Фарма Старт», на посаді хіміка-аналітика. У ряд щоденних обов’язків входить аналітичний контроль препаратів, їх активного та перспективного портфелів. Простіше кажучи, – це розробка таких важливих для людей лікарських засобів.
Чи можете порадити навчання на кафедрі для майбутніх абітурієнтів? Чому?
Я раджу навчання на кафедрі з двох причин. По-перше, тут насправді хороші та висококваліфіковані викладачі, з якими легко знайти спільну мову. Тому що упродовж усього періоду навчання вони дійсно дадуть потрібний багаж знань й підтримають тебе у всіх твоїх починаннях. По-друге, – це наявність варіативності профільних дисциплін та різного роду подій, що сприяють розвитку кожного здобувача і як спеціаліста, і як особистості.