1 липня розпочалася робота сервісу створення електронних кабінетів для вступників до закладів вищої освіти на програми бакалаврату.
Для реєстрації кабінету необхідно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі на сайті ЄДЕБО.
Для реєстрації електронного кабінету вступник має вказати адресу електронної пошти, яка надалі буде логіном для входу.
У ході реєстрації електронного кабінету вступник має внести дані:
- одного із сертифікатів ЗНО/НМТ (номер, пін-код та рік отримання). Рік отримання абітурієнт має вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
- свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер.
Після цього на електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету, який необхідно активувати протягом 15 хвилин.
Після активації електронного кабінету вступник має завантажити таку інформацію про себе:
- контактний номер телефону (у форматі +380 – для України, або форматі тієї країни, де наразі перебуває вступник);
- кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
- фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.
Також вступники мають пам’ятати, що фото, завантажене в е-кабінет, заклади освіти використовуватимуть для випуску студентського квитка.
У ході реєстрації вступники мають уважно перевіряти, чи коректно завантажені усі дані, адже після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо.
Прийом заяв та документів від вступників триватиме з 19 липня до 18.00 31 липня 2024 року.
Загалом особисті електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії, тобто до 31 жовтня 2024 року.
Телефон для зв'язку +38 067 326 17 66