Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Креативний модульний контроль з дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві»

Чи може бути модульна контрольна робота цікавою та корисною? Напевно ні, бо ж нікому зазубрювання матеріалу і усна здача не прийде до смаку. А чи можна це змінити, скажемо, трансформувати в певний інтерактив? Проведення підсумкового модульного контролю у інтерактивному форматі – це чудова нагода не лише якісно повторити і засвоїти матеріал, а ще й добряче прокачати свої творчі скіли. Так, спочатку ти резюмуєш свої знання із дисципліни, дещо згадуєш, дещо повторно перечитуєш і водночас шукаєш ті «зачіпки» у матеріалі, які було і цікаво, і слушно використати як основу для питань, філвордів, ребусів тощо. Тому не втрачаючи часу студенти почали генерувати ідеї як краще не лише створити свою роботу, але й представити її задіявши всіх одногрупників і перевіривши знання кожного.

Результат такого брейнштурму магістри І року навчання кафедри біотехнології і мікробіології продемонстрували трансформуванням звичайного модулю із дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» у креативний інтелектуальний інтерактив. Звичайно, офлайн режим був би жвавішим і більш насиченим, але студенти не розгубились і за допомогою всім нам відомої програми Zoom провели відеоконференцію, де змогли представити свої творчі роботи.

Для кращої співпраці та підготовки матеріалу здобувачі розділились на групки і кожен обрав формат завдання, який йому більше до вподоби. Група фармацевтів представила досить креативні роботи, серед яких віршований ребус, де були зашифровані слова, документи, позначення пов'язані із системою менеджменту. Креатив студентів продемонстрував і спецвипуск гри найрозумніший, відомої студентам ще з дитинства, у фінальному раунді учасники змогли вибрати напрямок системи менеджменту якості у виробництві, який їм ближче і продемонструвати знання накоплені протягом семестру. Не оминули також і кросворд за всіма темами даної дисципліни, також експрес-гра «Words» та інтерактивна гра «Ромашка» із цікавими перевірочними запитаннями з метою підсумувати весь пройдений матеріал.

Група біотехнологів-промисловців запропонували проведення модулю через інтерактивну ігрову платформу Kahoot та навчальну платформу для творчих викладачів Quizalize, а також у формі завдання із розгадування філворду із зашифрованими термінами з дисципліни.

У результаті реалізації такого підходу до проведення контрольного заходу у студентів не лише викарбовуються у пам’яті важливі поняття дисципліни, а й водночас тренуються декілька видів пам’яті: зорова – при розгадуванні філвордів та візуальних тестових завдань, образна – при вирішенні ребусів і, звісно ж, емоційна – адже приємні емоції від проведення цікавого і пізнавального завершального заняття з «Систем менеджменту якості» залишаться з нами надовго!

Загалом все пройшло в дружній атмосфері із взаєморозумінням, студенти активно брали участь та охоче виконували завдання. Ніхто не залишився непоміченим, а працю та активність кожного оцінили позитивним оцінками і всі залишились задоволені даними форматом проведення заліку з дисципліни «Система менеджменту якості у виробництві», лектором якої є Світлана Старовойтова. Результат сьогоднішнього інтерактиву яскраво продемонстрував, що магістранти дуже добре опанували весь курс дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» і готові прямувати у вир біотехнологічних підприємств для організації роботи усіх систем на найвищому рівні.

Магістрантки І року навчання

Цапко Софія, Бондарчук Валерія, Кернер Аліна

Ви знаходитесь тут: Вступнику Студенти-біотехнологи рекомендують Креативний модульний контроль з дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві»