Якщо хтось із студентів скаже мені, що на нашому факультеті важко вчитись – я не буду йому заперечувати. Але, якщо знайдеться той, хто скаже що у нас навчатись не цікаво – хай перший кине в мене підручник із загальної мікробіології. Щоб читачі не звинувачували мене у голослівності, хочу запросити вас на практичне заняття з дисципліни «Основи вірусології», що проводиться для студентів-біотехнологів третього курсу.
Метою практичного заняття є закріплення та демонстрація засвоєних на лекційному занятті знань з відповідного предмету. Зазвичай такі заняття проводяться у вигляді перехресного розстрілу студентів підступними запитаннями викладача, що дуже лякає перших, та засмучує других. Та й коефіцієнт корисної дії таких занять, як ми з вами знаємо, не дуже високий, оскільки студенти працюють за методикою «здав – забув».
З цих причин, було вирішено, внести в методику проведення практичних занять нотки творчості та студентської креативності. Варто відмітити, що всі студенти з радістю прийняли це нововведення і з нестримним ентузіазмом кинулися проявляти свої таланти.
Так, під невтомним керівництвом викладача Красінько Вікторії Олегівни, кожна пара з вірусології перетворилась із студентської каторги на феєричне дійство, де кожен міг сповна себе проявити. На кожне заняття студенти готують виступи, кросворди, ребуси та інші інтерактивні ігри, при чому варто зазначити, що креативності студентів немає меж, і список їх творчих виступів можна продовжувати ще довго.
Одне з таких інтерактивних занять, з метою перевірки ефективності роботи, відвідала лектор дисципліни Скроцька Оксана Ігорівна. На парі всі студенти з зацікавленістю вирішували кросворди, ребуси та інші головоломки. Студенти Чобанян Аркадій та Музичишин Іван організували і провели інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?». В процесі гри група була поділена на дві команди, які змагались між собою у знаннях з предмету «Основи вірусології». Результатом гри стала товариська нічия, і як результат, така гра не тільки закріпила знання студентів, але ще більш згуртувала і здружила групу.
Окремо хочеться відзначити студентів Лазебника Владислава, Скороход Анастасію та Костейкова Назара, які своїми талантами поєднали мистецтво музики і науку. В їх виконанні прозвучала драматична балада з щасливим кінцем «про віруса Бориса», під акомпонімент гітари (Лазебник Владислав), барабанів (Костейков Назар), та чудової художньої анімації (Скороход Анастасія). Балада не залишила нікого байдужим, і всі студенти разом з викладачами щиро переживали за долю самотнього віруса Бориса.
Загалом, підводячи підсумок, варто зазначити що пара пройшла в душевній та теплій атмосфері. Півтори години пройшли не помітно, і всі студенти з новими силами почали готуватись до наступного заняття.
Герштман Артем, студент ІІІ курсу