Імідж університету в першу чергу визначається його PR-стратегією. Для того, щоб університет був привабливим для вступників необхідними є не тільки наявність його об’єктивних переваг, але й ефективна PR-кампанія, яка б висвітлювала ці переваги на загал. Об’єктивних переваг в нашого університету кури не клюють: велике бюджетне замовлення, гарно організоване і комфортне навчання, великий вибір спеціальностей. Але найголовніша перевага НУХТ – його географія. На відміну від інших університетів, корпуси НУХТ розміщені дуже компактно та поєднані переходами. Це набагато зручніше, ніж величезна територія на якій корпуси розміщені на великій відстані.
Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій
КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ
ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»